Jag har tvÄ saker som ska förbÀttras eller som ska klaras under sÀsongen 2020.

  • Löpning, mĂ„ste bli snabbare

Okej, de flesta tror att jag springer jÀttemycket, vilket jag inte gör. DÄ hade jag förhoppningsvis varit snabbare nu Àn vad jag Àr. Har ett mentalt stopp nÀr de gÀller löpning, som gör att det plötsligt bara tar stopp och jag springer inte pÄ veckor. Om jag bara vÄgat trycka pÄ sÄ kanske det hade blivit lite bÀttre placeringar:) och de placeringar som blivit bra, Àr nÀr hindren Àr till min fördel och inte löpningen. SÄ för att fÄ till fler pass i veckan sÄ springer jag sedan ett Är tillbaka med Runacademy en gÄng i veckan, och ska Àven börja med en löpnings PT till vÄren. SÄ nÄgot borde hÀnda! Har varit negativ till grupplöpning tidigare, dÄ jag tyckte att jag klarade sjÀlv, men att springa i grupp har gjort att man vÄgar pressa sig mer, fÄtt en bÀttre teknik i löpning och fÄtt springa sig ordentligt trött. Jag brukar tycka dessa rundor Àr vÀldigt bekvÀma

10km i skogen pÄ ca 1 timme!

  • Laxtrappan, mĂ„l att faktiskt klara den

Hade verkligen varit kul att klara denna pĂ„ ett lopp. Det Ă€r bara att mata!! Har blivit visad olika tekniker, sĂ„ vi fĂ„r se vilken som passar mig. Det ska bli kul att se utvecklingen, frĂ„n nu…

Tills sen:) VĂ€nta och se..

// E

LĂ€mna en kommentar